• Legyen türelmes
    Adjon időt magának, és az eredményeket hamarosan látni fogja. Gondolja át, hogy milyen hosszú idejébe tellett testének eljutni abba az állapotba, amiben volt, mielőtt elkezdte ezt a programot.
  • Változtasson, és tegye élvezhetővé

    Előzze meg, hogy szervezete hozzászokjon a jelenlegi edzéstervéhez. Egy fitnessprogram első 4 hetét arra kell szánni, hogy felépítse edzettségi szintjét és egészséges izomtömegét.

  • Válasszon személyiségéhez illő tevékenységet

    Amennyiben inkább társaságban edzene, akkor menjen el egy edzőterembe, iratkozzon be egy futóklubba vagy válasszon valamilyen csapatsportot. Ha jobban szeretne inkább egyedül edzeni, akkor próbáljon ki otthon végezhető tornavideókat, vagy járjon el kirándulni.

  • Legyenek elérhető céljai

    Minden mozgásfajtára igaz, hogy ne lépje túl a fizikai korlátait. Nem kell mindenáron végigcsinálnia a teljes edzésprogramot, ha fáradtnak érzi magát, pihenjen egy kicsit, és folytassa később.

  • Apránként növelje az edzésidőt

    Ha fáradtnak érzi magát, tartson pihenőnapot. Egyedül Ön érzi, hogy éppen mi esik jól, ezért hallgasson a testére.

  • Legyen B-terve

    Legyen kéznél otthon tornavideó arra az esetre, amikor nem tud elmenni edzeni, és a munkahelyén is tartson egy pár kényelmes cipőt, így napközben is lesz lehetősége, hogy sétáljon egy jót.

  • Váljon élete részévé

    Fontos az egészséges étrend és a testmozgás kombinációja. Legyen a testmozgás a napi rutin része, például alakítsa házimunkáját edzéssé, vagy autózás helyett gyalog menjen le a boltba.