• Kezdje a napot egy egészséges reggelivel, és ne hagyjon ki étkezéseket.
  • Ha megéhezne két étkezés között, válasszon egy adag gyümölcsöt vagy alacsony zsírtartalmú joghurtot.
  • Ebédre fogyasszon egy adag zöldséget szeletelt nyers zöldség vagy leves formájában.
  • Csak alacsony zsírtartalmú krémet kenjen a kenyerére, és csökkentse a mennyiséget.
  • Kerülje a finomított élelmiszereket, válassza inkább a teljes kiőrlésű lisztből készült kenyeret, tésztát és rizst, vagy egész magokból készült, nem édesített reggelizőpelyheket.
  • Egyen egy fél adag zöldséget a főételéhez.
  • Fogyasszon kevesebb édességet, süteményt, csokoládét és szénsavas italt, gyorsételt és kekszet.
  • Felejtse el, hogy van lift – használja a lépcsőt! Végezzen mindennap legalább 30 perc testmozgást. Menjen kerékpáron a boltba, sétáltassa meg a kutyát - ez mind számít!
  • Igyon elegendő vizet naponta. Kávé, tea, könnyű húsleves és időnként, egy diétás szénsavas ital mind megengedett. Tartózkodjon a szénsavas italoktól, gyümölcslevektől és az alkoholtól.
  • Ne dohányozzon!