Nagyon sietek, így rendelek egy...

Amikor nincs ideje, akkor is fontos, hogy a megfelelőt válassza!
  • Szendvicsek: keressen teljes kiőrlésű lisztből készült péksüteményt, ami valamilyen egészséges élelmiszerrel - például, sonkával, csirkemellel, sajtkrémmel, rostonsült marhahússal vagy füstölt hallal - van megtöltve. Kérjen hozzá jó sok zöldséget és kevés mártást, de a mártást jobb inkább elhagyni. A koktélszósz vagy ketchup jobb, mint a majonéz.
     
  • Kebab/Gyros: válasszon kisebb méretű vagy durumlisztből készült kebabot. Rendeljen inkább csirke- vagy zöldségkebabot. Akárcsak eddig: sok zöldség, kevés mártás!
     
  • Pizza: keressen olyat, amelynek vékony a tésztája. A feltétek kiválasztásakor legyen körültekintő. A gomba és tonhal jobb, mint a négysajtos pizza!
     
  • Tészta: válasszon zöldségalapú mártásokat. Kerülje a túl sok sajtot! A tésztás ételek rengeteg szénhidrátot tartalmaznak.
     
  • Kínai: Válasszon valamilyen zöldséges fogást babcsírával és hallal vagy csirkével. Ne egyen sok rizst, de nyugodtan megkóstolhat egy kis currymártást. Azonban jobb, ha elkerüli a sült tavaszi tekercseket, mert azokban sok a zsiradék.
     
  • Thai: csak kivételes esetben fogyasszon kókusztejalapú mártásokat, mivel ezekben pont olyan sok zsiradék van, mint a krémes mártásokban. A thai konyhában zamatos sült fogások és ízletes könnyű levesek is vannak!
     
  • Burgerek: rendeljen kis adagot, egy kis adag sültburgonyával és ketchuppal, és egy frissítő diétás itallal vagy vízzel. Az étkezés mennyiségének növelése érdekében rendeljen inkább mellé egy salátát. Azért nem szabad elfelejteni, hogy ez még így is egy nagyon kalóriadús fogás!
     
 
 
A gyorsételnek nem kell feltétlenül egészségtelennek lennie:

Azzal, hogy a kész ételekhez némi kiegészítést adunk, rövid időn belül máris úgy ülhetünk az asztalhoz, hogy egy egészséges fogás van előttünk.

  • Tepsiben sütött, fagyasztott vagy előre felkockázott zöldségek csirkemellcsíkokkal és keleti fűszerekkel egy gyors és ízletes fogás lehet!
  • Ennek elkészítése még annál is gyorsabb, mint rendelni valamilyen elvitelre szánt Thai ételt!
  • Adjon hagymát, gombát és cukkinit egy paradicsomkonzervhez, és nem is szükséges húst beletenni. Íme, egy gyorsan elkészíthető és egészséges tésztaszósz!
  • Süssön némi kebabhúst, tegyen mellé egy kis salátát, pirítson meg néhány pitakenyeret. Kevesebb idő kell hozzá, mint elmenni, és megvenni egy kész kebabot, ráadásul még finomabb is, hiszen otthon készült!
  • Adjon némi füstölt sonkát és dinnye- vagy őszibarackszeleteket egy zacskó salátakeverékhez, locsolja meg egy kis olívaolajjal vagy ecettel, és máris kész.
 
A GYORS ÉTEL IS LEHET JÓ ÉTEL!